Verbetering aan het Ov-chipkaart klachtensysteem

Aangezien het papieren treinkaartje binnenkort dreigt te verdwijnen zetten de vervoerders zich volop in om de klantentevredenheid hoog te houden. Het klachtensysteem rondom de Ov-chipkaart wordt aangepakt, zodat klachten sneller worden afgehandeld en reizigers tevreden naar huis gaan. De vervoerders en Trans Link Systems (TLS) hebben onlangs afgesproken om klachten direct af te handelen, zonder dat iemand wordt doorverwezen naar een andere partij. De vervoerders hebben afgesproken dat ze klachten direct en persoonlijk afhandelen, waardoor reizigers niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Ov Chipkaart nieuws

Reizigersorganisaties zijn blij met de veranderingen van de vervoerders en TLS. Hieruit blijkt dat ze de situatie en klachten serieus nemen. Het is voor veel reizigers een grote verandering en daar moeten mensen gewoon bij geholpen worden. Aangezien er jaarlijks duizenden klachten binnenkomen is een effectief proces gewenst en dat lijkt nu werkelijkheid te worden.

Leave a Comment

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *