Geen treinkaartjes ontvangen?

Heeft u onlangs goedkope treinkaartjes besteld, maar heeft u geen e-mail met treinkaartjes ontvangen? Controleer dan eerst even uw spambox/ongewenste mail, zodat u zeker weet dat u de ticket niet heeft ontvangen.

Treinkaartjes-actie.nl

Het komt vaker voor dat treinkaartjes niet of later worden toegestuurd. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals administratieve problemen, vertraging met de betaling of foutief ingevoerde contactgegevens. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met de aanbieder.

Geen treinkaartjes ontvangen, wat nu?

Bepaal bij welke winkel u de tickets heeft gekocht. Hieronder vindt u een overzicht van verschillende grote aanbieders.

 

  • De Spoordeelwinkel (La Place, Delifrance, Bakker Bart)
  • VakantieVeilingen
  • ActieVanDeDag
  • Albert Heijn
  • Bakker Bart
  • Blokker
  • Hema
  • Kruidvat

 

Zoek vervolgens de juiste contactgegevens, waarna u de treinkaartjes kunt opvragen. Wanneer u het transactienummer, naam en e-mailadres bij de hand heeft kunnen zij u sneller van dienst zijn.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *