Geen treinkaartjes ontvangen?
Heeft u onlangs goedkope treinkaartjes besteld, maar heeft u geen e-mail met treinkaartjes ontvangen? Controleer dan eerst even uw spambox/ongewenste mail, zodat u zeker weet dat u de ticket niet heeft ontvangen.
Het komt vaker voor dat treinkaartjes niet of later worden toegestuurd. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals administratieve problemen, vertraging met de betaling of foutief ingevoerde contactgegevens. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met de aanbieder.
Geen treinkaartjes ontvangen, wat nu?
Bepaal bij welke winkel u de tickets heeft gekocht. Hieronder vindt u een overzicht van verschillende grote aanbieders.
- De Spoordeelwinkel (La Place, Delifrance, Bakker Bart)
- VakantieVeilingen
- ActieVanDeDag
- Albert Heijn
- Bakker Bart
- Blokker
- Hema
- Kruidvat
Zoek vervolgens de juiste contactgegevens, waarna u de treinkaartjes kunt opvragen. Wanneer u het transactienummer, naam en e-mailadres bij de hand heeft kunnen zij u sneller van dienst zijn.